Načela zasebnosti

Na podlagi aktivnosti na naši strani, personaliziramo vsebino strani tako, da ti skušamo najprej prikazati zate bolj zanimive vsebine in izdelke. S klikom na gumb "Razumem" ali katero koli drugo povezavo zunaj tega sporočila, sprejmeš uporabo piškotkov in uporabo zbranih podatkov za namene personalizacije in prikazovanja ciljanega oglaševanja na družabnih omrežjih in drugih straneh. Personalizacijo in ciljano oglaševanje lahko kadarkoli izklopiš v nastavitvah zasebnosti.

V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

Pogosta vprašanja (FAQ)

Če si pri nakupovanju zastavljaš kakšno vprašanje lahko najprej prebereš spodnja najpogostejša vprašanja. Če odgovora za svoje vprašanje ne najdeš pa nas seveda lahko kadarkoli tudi kontaktiraš.

 Kdaj dobim naročene izdelke?

Če izdelke, ki jih imamo na zalogi v Ljubljani, naročiš do 12.00, ti izdelek pošljemo še isti dan, tako da ga prejmeš že naslednji delovni dan. Če naročiš izdelek, ki ga imamo v zunanjem skladišču, pa je rok dobave 7-10 dni, vendar se trudimo, da dobava ni daljša od 5 delovnih dni.

 Lahko izdelke vrnem, če mi ne ustrezajo? Kako?

Če ti izdelek, ki si ga prejela ne ustreza, ga lahko vrneš ali zamenjaš z drugim, tako da nas o tem obvestiš v roku 14 dni po prevzemu izdelka. Izdelke, ki ti ne ustrezajo vrni na naslov Pervisio d.o.o., Zeljarska ulica 7, 1000 Ljubljana. Izdelki morajo biti seveda nepoškodovani, nerabljeni in v originalni embalaži. Stroški pošiljanja so na strani stranke, paketov z odkupnino ne sprejemamo.

 Kako naj izberem pravo velikost?

Velikosti so običajne (razen pri izdelkih, kjer je to označeno), tako da naroči številko, ki jo običajno nosiš. Pri nakupu kopalk ali modrčkov pa se predhodno izmeri, da bo velikost res pravilna. Navodila za pravilno merjenje najdeš tukaj.

Če še vedno ne veš katero velikost izbrati, nas pokliči na telefonsko številko 059 05 81 21, piši na e-mail info@flirty.si ali postavi vprašanje na naši spletni strani in z veseljem ti bomo svetovali.

 Kakšni so stroški poštnine?

Stroški pošiljanja za nakupe pod vrednostjo 39€ znašajo 3,50€, nad 39€ pa je poštnina zate brezplačna. Izdelke lahko tudi osebno prevzameš v naši poslovalnici v Ljubljani.

 Ali paket lahko prevzamem na pošti?

Paket lahko prevzameš na pošti. Če ne želiš, da je paket dostavljen na dom, pri oddaji naročila kot možnost dostave izberi poštno ležeče.

 Imate trgovino, kjer lahko oblačil prej vidim?

Flirty je spletna trgovina, zato oblačil prej ne moreš videti, jih pa lahko po predhodnem naročilu prevzameš v naši poslovalnici na naslovu  Zeljarska ulica 7 v Ljubljani.

 Kakšne so moje možnosti plačila?

Izdelke do vrednosti 200€ lahko plačaš po povzetju, preko UPN ali PayPala, za vsa naročila nad vrednostjo 200€ plačilo po povzetju ni mogoče.

 Mi paket lahko dostavite v službo?

Seveda, paket ti lahko dostavimo na katerikoli naslov. Ob oddaji naročila ga navedi kot naslov za pošiljanje in paket bo dostavljen tja.

 Kje dobim popust?

Kodo s popustom prejmeš ob prijavi na naše e-novice. Znižane izdelke najdeš na naši spletni strani pod zavihkom Outlet, prav tako pa našim zvestim strankam popuste pošiljamo v e-novicah.

 Imam težave z oddajo naročila.

Še enkrat preveri, če si vpisala vse podatke v polja označena z * in, če so ti pravilni. Če si že registrirana uporabnica se za oddajo naročila prijavi s podatki, ki si jih izbrala ob registraciji. Lahko pa nas kontaktiraš na e-mail info@flirty.si ali na telefon 059 05 81 21 in z veseljem ti bomo pomagali pri prijavi ali pa oddali naročilo namesto tebe.

Nisi našla odgovora, ki si ga iskala?

Pokliči nas na 059 05 81 21 ali nam vprašanje napiši na e-mail info@flirty.si in z veseljem ti bomo odgovorili.

Potrebuješ pomoč?